WEZÄTA. Wezätas lättlästa typer.

WEZÄTA. Wezätas lättlästa typer.

Wald. Zachrissons boktryckeri, Göteborg. 1924. Monterat frontporträtt, (4) fölt av 95 blad paginerade och tryckta på recto-sidan. Avslutande avdelning med provsidor ur tryckta arbeten omfattande 44 blad, tryckta på recto-sidan. 4:o (31,5x24 cm). Förlagets dekorerade klotband.Tryckt delvis i färg och på handgjort papper. Numrerad upplaga, detta ex bär nr 578.

Länk till objektet hos Connoisseur Bokauktioner
Connoisseur Bokauktioner
2016-02-24 22:38:00
Slutpris
300 SEK

Inga auktioner liknande WEZÄTA. Wezätas lättlästa typer. hittades.